Zoek je contact omdat je niet tevreden bent of heb je een luisterend oor nodig?

Ben je niet tevreden over de manier waarop je bent behandeld of heb je een klacht, bespreek je onvrede eerst met de betrokken medewerker van De Overstap en/of onze klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zal je de gelegenheid geven de klacht die je hebt met hem/haar te bespreken en proberen samen tot een oplossing te komen. Hoe dit in zijn werk gaat lees je in ons klachtenreglement die onder aan de pagina staat.

Als je klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, dan kun je contact opnemen met onze onafhankelijke klachtenfunctionaris Annique Kajim. tel:06-3652 4380 of mail naar a.kajim@visie-groep.nl.

Of wanneer je behoefte hebt aan een luisterend oor en lukt het niet een oplossing te vinden met je begeleider, klachtenfunctionaris, of de manager dan kun je contact opnemen met de vertrouwenspersoon Marijke Pijnappels, tel:06- 3730 9195 of mail naar marijke@zazwelzijn.nl.

De vertrouwenspersoon kan met je meedenken, advies geven en/of je ondersteunen bij het gesprek met de klachtenfunctionaris. Onze vertrouwenspersoon houdt zich aan de privacywetgeving (AVG).

 

De Overstap hecht grote waarde aan de beveiliging van persoonsgegevens.

De Overstap gebruikt ZIVVER voor het veilig versturen van privacygevoelige informatie.
De Overstap wil privacygevoelige informatie veilig uitwisselen. Daarom werken we vanaf oktober 2021 met ZIVVER, een oplossing voor veilige e-mail en bestandsuitwisseling.  Zo kunt u erop vertrouwen dat wij zorgvuldig met de privacy van onze cliënten en relaties omgaan.

Hoe opent u een bericht dat via ZIVVER is verstuurd?
Hebt u een e-mail ontvangen van De Overstap via ZIVVER? Dan opent u dit bericht door op de blauwe link met de tekst ‘Klik voor bericht’ te klikken. U wordt dan automatisch doorgestuurd naar de beveiligde omgeving van ZIVVER. Hier moet u een toegangscode of sms-code invoeren (zie hieronder). In deze filmpjes Veilig Mailen vanuit de WebApp (zivver.com) ziet u hoe iemand zonder ZIVVER-account een bericht ontvangt en leest.

Bericht openen met een toegangscode
U heeft een beveiligd bericht ontvangen. Degene die u het bericht stuurt, wil zeker weten dat alleen u het bericht kunt lezen. De afzender heeft daarom een toegangscode aan u doorgegeven, via de post, telefonisch of persoonlijk. Klik op “Klik voor bericht” en vul deze toegangscode in. Nu kunt u het bericht lezen. Heeft u geen toegangscode ontvangen? Neem dan contact op met de afzender.

Bericht openen met een sms-code
U heeft een bericht ontvangen dat is beveiligd met een SMS-code. Degene die u het bericht stuurt, wil zeker weten dat alleen u het kunt lezen. Klik op ‘Klik voor bericht’ en daarna op ‘SMS sturen’. Vul dan de code in die u op uw telefoon ontvangt. Nu kunt u het bericht lezen.

U leest het bericht dat via ZIVVER is verstuurd op een beveiligde webpagina. Als u op het bericht wilt reageren, dan kan dat op deze pagina. Klik op de knop “Beantwoorden”. U kunt dan in het antwoordveld direct uw reactie typen. Eventueel kunt u ook een bijlage toevoegen met de paperclip-knop. U verzendt de reactie door op de verzendknop te klikken. Wanneer de ontvanger hierop reageert, ontvangt u weer een notificatie per e-mail.

Geef wijzigingen in uw e-mailadres en telefoonnummer door aan ons!
Het is belangrijk dat u wijzigingen in uw e-mailadres of mobiele telefoonnummer direct aan ons doorgeeft. Op deze manier kunnen wij veilig met u blijven communiceren. U kunt ons op de volgende manier op de hoogte stellen van wijzigingen:  stuur een e-mail naar info@overstap.nl of bel met 074 2509002. Lees meer over ZIVVER op www.zivver.nl.

 

 

Adviesbureau De Overstap Hengelo

Pasmaatweg 21
7556 PH Hengelo

074-2509002

Bushalte: Wegtersweg (lijn 8 of 55)

Adviesbureau De Overstap Zwolle

Kantoorgebouw “Springer”
Dokter Klinkertweg 6 B
8025 BS Zwolle

038-4265301

Bushalte: Dr. Spanjaardweg (nabij Isala ziekenhuis)

×